fet helg

uuuursäkta för dålig uppdatering! Råkde få fullt upp varje dag denna veckan!

I torsdags åkte jag & några klasspolare hem till Daniel. Jacob & Daniel (galningar) tog ett dopp i Vättern, 0,2 grader.. men det är ju helt normalt....eller?? Sedan blev det fotbad för min, daniels & jacobs del medan Ida & Sara bakade kladdis & gjorde varm choklad till oss, snääälla flickor! Vi kröp upp i soffan allihopa med godsakerna & med massa filtar & kollade Jackass 3.

I fredags åkte jag hem till Jacob. Vi gick på A6 en stund under tiden hans mamma handlade. Sen blev det bland annat pianospel, promenad, dator, film & annat mys :)

I lördags blev det partaaj hos Oliver. Massa trevligt folk, gott snacks & mycket skratt! Daniel slängde sig i Vättern (igen), roliga charader & film bjöd kvällen på. Vi var ett gäng som sleepade over, blev inte såå mycket sömn. 2,5 timmar, yeey. Bilder från kvällen kommer upp någon dag, imorgon kanske :)

Idag vaknade jag upp hos Oliver då med grabsen. Tog sedan bussen till stallet där jag red på fältet i ösregn. Både jag och stackars Rubin var genomblöta. Meeen, gick bra, han blev mjuk & fin i formen tillslut :) Åkte hem, duschade & började sedan laga lasange. Morfar & Jacob kom på kvällsmat & fika, treeevligt! Fenomen, coolt program alltså! Besviken på mina skedar & gafflar som inte ville böja sig :(

3/4 <3

Bjuder på min fail-min


Kommentarer
Postat av: MetallicaPartajaren

Bra blogg!

2011-04-05 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0