Stor dag idag

Jag måste börja med att berätta att idag har Bach födelsedag, hela 326 år fyller han!  G R A T T I S ! :D

Vi hade uppspelning på ensemblen idag, jag & min fiol kommer äntligen överens. Tror den kände sig sviken innan, jag slutade ju trots allt spela efter 9 år... meeen, I'm back! :) Gick bra för min del, tror det lät bra om hela bandet också, tänkte inte så mycket på det, hade full fokus på mina noter! Go stämning bland folket var det iallafall. Sen på våran långa rast battlade vi mot ES1D, självklart vann vi. Vi hade mycket att ge alltså! Vi hade hela skolan som publik (glasvägg i matsalen), jag tror de fattade att vi är esteter...elleeer? Bilder lägger jag upp imorgon.
Vid klockan 1 skrev vi typ ett svenska nationellt prov vilket kändes bra! efteråt tog jag, Simon & Jacob en runda på stan & hamnade tillslut på Donken där vi tjötade ett bra tag, fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0