känner mig instängd

sitter på datakunskapen, är sjukt varm & trött.

ska till stallet idag & vara där länge, rida ordentligt för en gång skull och inte bara ynka 25-30 min som vanligt, ta hand om hästen riktigt ordentligt & putsa utrustning. Skönt att vara i stallet, känner sån frihet där. Inga storstadsljud eller liknande. & vad är bättre än att umgås med djur? Finns just nu både kattungar och fölis + Rubin såklart. Flummiga hästtjejer brukar finnas, men inte just idag :(

Tänkte visa min jumpsuit som jag köpte i Göteborg, jag fullkomligt älskar den! Den hänger fortfarande oanvänd i garderoben, tänker spara den ett tag till, blir så roligt när man väl använder den då.


Mörkblå med vita fåglar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0